October 15, 2015

Гайхалтай Маркетинг : Санаа авах гайхалтай маркетинг-н аян


Орчин үед бараа бүтээгдэхүүнээ борлуулж, бранд дүр төрхийг бүрэлдүүлэн тогтоох гэдэг нь дан ганц их хэмжээний төсөвтэй байхаас хамаарахаа байжээ. Хамгийн гол нь энгийн бөгөөд ухаалаг шийдэлийг үйлчлүүлэгчдэд санал болгон, тэдний санаа бодолыг татаж чадсан шийдмэг шинэлэг санааг дэвшүүлэх нь амжилттай маркетинг аяны үндэс болдог. Энэхүү трендийг том жижиг гэлтгүй ямар ч аж ахуй нэгж, компанууд дагах боломжтой бөгөөд өнөө цагт түлхүү хэрэглэгдэх хямд онлайн сурталчилгааны платформууд болон сошиал мэдээлэлийн сайтуудыг ашиглан бага төсвөөр ч гэсэн хүнд хүрч чадах гайхалтай аян-г өрнүүлж болох болжээ. Үйлчлүүлэгчидийн өнцөгөөс, тэдний түүхийг сурталчилахаас авхуулаад олон нийтэд тулгамдсан асуудалыг хөндөх гэх мэтээр хүмүүсийн сэтгэглд хоногшиж чадахаар хүчтэй бөгөөд энгийн санааг гаргаснаар өөрийн бизнесийг хөгжүүлэх боломжтой юм. Ингээд санаа авч болох хямд төсөвөөр боссон амжилттай компанит ажилуудыг танилцуулая.

1. Дорритос начосны реклам
Энэхүү рекламыг ямар нэгэн сурталчилгааны агент, эсвэл студио-д хийлгээгүй бөгөөд 4500 гаруй сонирхогчидын явуулсан контенд дундаас түрүүлсэн бүтээл юм.

Сургамж: Бүтээлч сэтгэлгээ бүхий бүтээлүүд хаа сайгүй тэр тусмаа хэний ч төсөөлөөгүй газар ч байх нь бий. Хамгийн гол нь тэрхүү нээгдээгүй, танигдаагүй бүтээлийг олж илрүүлэн өөрийн болгож авах нь чухал юм. Үйлчлүүлэгчид, хэрэглэчидээр өөрсдөөр нь бараа бүтээгдэхүүнээ сурталчлуулахаас өөр гайхалтай санаа байна гэж үү.
 
 
2. NIKE: FIND YOUR GREATNESS
Хүн болгон агуу болох потенциалтай. Энэхүү видео аянг үзсэн хүн болгон л өөрийгөө зоригжуулах эрч хүчийг авч хүсэж байсан зүйлдээ ханцуй шамлан ордог.

Сургамж: Бараа бүтээгдэхүүнийхээ онцлог шинж, чанар зэргийг голчлон ярих нь ихэнх тохиолдолд хангалттай байж чаддаггүй. Хэрэглэгчидтэйгээ сэтгэл зүйн холбоо тогтоож тэдний мэдрэмж, сэтгэлийн хөдөлгөөнд оруулж чадахаар контент явуулах нь маш чухал.
 
3. British Airways: The Magic of Flying
Британы агаарын нисэх тээвэрийнхэн нэгэн гайхалтай санааг хэрэгжүүлсэн нь дижитал буюу хөдөлгөөнт зарлалын самбар байлаа. Тухайн самбар байралсан барилга-н дээгүүр Британы агаарын нисэхийн онгоц нисэх болгонд бяцхан хүүгийн дүрс тэнгэрлүү заан энэ онгоц тийшээ нисэж байна гэгчлэн хэлэх ажээ. Үр дүнд нь “Илүү их нислэг, Илүү их газарлуу” гэх мэдээлэлийг хүмүүсийн тархинд суулгаж өгч чаджээ.

 
Сургамж: Одоо цаг үед, гар утасны болон бусад төрлийн аппликешн-г хийх нь харьцангуй хямд төсөр болжээ. Түүнчлэн, хүмүүсийн ухаалаг утас болон таблетны хэрэглээ улам өсөж байгаа тул гар утасны апп-д тулгуурласан маркетингаар бусдад хялбархан хүрч болох юм.
 
Г.Дөлгөөн












No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails