April 16, 2011

...Уншигчгүй блог-н ажилгүй нийтлэгч...

Уншигчгүй блог-н ажилгүй нийтлэгч...За тиймээ би уншигчгүй блог-н ажилгүй нийтлэгч. Залхуу хүрхээрээ бичхээ блиод, заримдаа бичихдээ дэмийрч өгдөг би ажилгүй нийтлэгч. Тоосонд дарагдсан хөөрхий блогоо аянгат броог хүлээн байж угаадаг, тархинд эргэлдэх замбраагүй бдлоо ядан байж ганц нийтэлдэг тиймээ би ажилгүй нийтлэгч. Олиггүй санаа, ядмагхан үгтэй хэдхэн бичвэртэй, залхуутай нийтлэл ,сонирхолгүй сэдэвтэй цөөхөн посттой аанха миний блог уншигчгүй блог.
Гэхдээ л тоостой ч гэсэн блогоо угаахаа би хэзээч блихгүй, сонирхолгүй ч гэсэн бичхээ огт зогсоохгүй, ажилгүй ч гэсэн огт би алга блохгүй......Уншигчгүй блог-н ажилгүй нийтлэгч бичсээр байх блно......Уншигчгүй блог амьдарсаар л байна....

2 comments:

  1. unshigchtai shtee~!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. www.blogmn.net ged bga. terend burtguulchih. tgeed gadnaas blog holboh gej bdiin.. teruugeer uuriinhuu blogiig holbochih. tegeed gaiguu olon unshigchtai bolno. bi uuru blogmn deer blogtoi.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails